Blog
Objavljeno 03.07.2023.
Klikovi na sadržaj ili oglase često su rezultat impulzivnih reakcija, ali to ne znači da nužno postoji marketinška vrijednost i utjecaj na kupca. Sadržajni marketing (eng. content marketing) mora se temeljiti se na iskrenoj i jasnoj komunikaciji ukoliko želimo postići učinak.
Objavljeno 30.11.2021.
Pružanje vrijednih i istinitih informacija za vašu ciljanu publiku najvažniji je aspekt svake digitalne kampanje i to je ono što će ljude zaista potaknuti da prođu kroz funnel vašeg branda i postanu vaš lojalni korisnik.
Objavljeno 28.10.2021.
Boom internetske kupovine tijekom pandemije, zajedno s ogromnim skokom u korištenju native oglašavanja (očekuje se rast od 372% do 2025.g!) označava da nešto veliko događa u svijetu e-comm marketinga.
Objavljeno 19.10.2021.
Što je bilo prije – priča ili proizvod? Vječna dilema kokoš ili jaje je, prema navodima znanstvenika, riješena. Ako bismo dilemu postavili u sferu marketinga, ona bi mogla glasiti – priča ili proizvod?
Objavljeno 22.09.2021.
Native advertising odnosno nativno oglašavanje svakako je jedan od najbrže rastućih kanala digitalnog oglašavanja – procjenjuje se da će u 2022. globalno doseći vrijednost od 170 milijardi dolara, a prema istraživanju tvrtke ADYOULIKE, očekuje se da će se potrošnja na nativno oglašavanje povećati za 372% od 2020. do 2025.
Objavljeno 01.04.2020.
Pojava koronavirusa promijenila je sve – od ponašanja ljudi u privatnom životu, promjene životnih navika i prioriteta, do sasvim novog poslovnog okruženja, novih radnih rutina, procesa, tehnologija, a na kraju i jednog sasvim drugačijeg načina konzumacije medija.
Objavljeno 27.10.2017.
Vijest da Facebook drastično smanjuje organski reach portalima, brandovima i općenito svim vlasnicima stranica na popularnoj društvenoj mreži i nije neka novost, o tome se piše već godinama. A onda je Facebook pustio Explore Feed...
Objavljeno 16.10.2017.
Najnoviji trend u native i video oglašavanju stigao je na Linker.hr platformu. Od sada oglašivači putem Linker mreže, osim standardnih preporuka na sadržaj, mogu zakupiti i native video oglase.
Objavljeno 05.10.2017.
Danas smo za sve medije u Linker mreži aktivirali jedan novi alat, čije korištenje će već u kratkom roku značajno povećati prihode medija od naše platforme i učinkovitost oglasnih pozicija.
Objavljeno 05.12.2016.
Nakon više mjeseci razvoja, danas smo u rad pustili RETARGETING, novi alat koji oglašivačima omogućava dodatno ciljanje korisnika koji posjećuju njihovu web stranicu kroz medije u Linker mreži.
Objavljeno 22.10.2016.
Native oglašavanje prošle je godine značajnije zakoračilo na naše digitalno tržište, a ove se godine taj trend nastavio te raste i dalje.
Objavljeno 07.03.2016.
Content marketing bio je jedan od najvažnijih trendova u digitalnom oglašavanju u 2015. godini.
Objavljeno 08.01.2016.
Podatak da na mobile iz mjeseca u mjesec odlazi sve veći postotak Internet prometa i nije neka novost. 2015. godina definitivno je bila razdoblje u kojem se mobile u potpunosti pozicionirao na tržištu...
Objavljeno 20.11.2015.
Krenemo li od najjednostavnije analize sadržaja koji se distribuira putem Linkera, doći ćemo do zaključka da su naslov i slika glavni elementi koji utječu na čitateljevu odluku o odabiru sadržaja za čitanje.
Objavljeno 10.11.2015.
Stalne promjene u digitalnom marketingu otvaraju mnogo novih mogućnosti. Jedna od njih je i native oglašavanje koje svojim nenametljivim načinom pridobivanja pozornosti korisnika pokazuje dobre rezultate. Native = Linker.
Objavljeno 03.11.2015.
Ukoliko ste medij i proučavate našu stranicu u potrazi za nešto više informacija, pripremili smo za vas i primjer iz prakse, kako biste znali što možete očekivati od nas.
Objavljeno 26.10.2015.
Kako smo i sami vlasnici nekoliko Internet stranica, učinilo nam se interesantnim naše članke širiti i van okvira naših Internet stranica. Za slučaj da već niste proučili o čemu se radi: Linker je inovativna platforma za preporuku i distrubuciju sadržaja.