Blog

Sadržajni marketing i native oglasi: Ostvarivanje autentične vrijednosti u digitalnom svijetu

Objavljeno 03.07.2023.

Sadržajni marketing i native oglasi: Ostvarivanje autentične vrijednosti u digitalnom svijetu

Klikovi na sadržaj ili oglase često su rezultat impulzivnih reakcija, ali to ne znači da nužno postoji marketinška vrijednost i utjecaj na kupca. Sadržajni marketing (eng. content marketing) mora se temeljiti se na iskrenoj i jasnoj komunikaciji ukoliko želimo postići učinak.

U kojem je dijelu marketinškog funnela najbolje koristiti nativne oglase i zašto?

Objavljeno 30.11.2021.

U kojem je dijelu marketinškog funnela najbolje koristiti nativne oglase i zašto?

Pružanje vrijednih i istinitih informacija za vašu ciljanu publiku najvažniji je aspekt svake digitalne kampanje i to je ono što će ljude zaista potaknuti da prođu kroz funnel vašeg branda i postanu vaš lojalni korisnik.

Evo zašto se e-commerce industrija okreće native oglašavanju!

Objavljeno 28.10.2021.

Evo zašto se e-commerce industrija okreće native oglašavanju!

Boom internetske kupovine tijekom pandemije, zajedno s ogromnim skokom u korištenju native oglašavanja (očekuje se rast od 372% do 2025.g!) označava da nešto veliko događa u svijetu e-comm marketinga.

Prirodno dobro oglašavanje ili kako najbolje koristiti native platforme?

Objavljeno 19.10.2021.

Prirodno dobro oglašavanje ili kako najbolje koristiti native platforme?

Što je bilo prije – priča ili proizvod? Vječna dilema kokoš ili jaje je, prema navodima znanstvenika, riješena. Ako bismo dilemu postavili u sferu marketinga, ona bi mogla glasiti – priča ili proizvod?

Koji su trendovi u nativnom oglašavanju i što nas čeka u budućnosti?

Objavljeno 22.09.2021.

Koji su trendovi u nativnom oglašavanju i što nas čeka u budućnosti?

Native advertising odnosno nativno oglašavanje svakako je jedan od najbrže rastućih kanala digitalnog oglašavanja – procjenjuje se da će u 2022. globalno doseći vrijednost od 170 milijardi dolara, a prema istraživanju tvrtke ADYOULIKE, očekuje se da će se potrošnja na nativno oglašavanje povećati za 372% od 2020. do 2025.

Mediji, čitatelji i oglašivači: Kako je COVID-19 preko noći promijenio sve

Objavljeno 01.04.2020.

Mediji, čitatelji i oglašivači: Kako je COVID-19 preko noći promijenio sve

Pojava koronavirusa promijenila je sve – od ponašanja ljudi u privatnom životu, promjene životnih navika i prioriteta, do sasvim novog poslovnog okruženja, novih radnih rutina, procesa, tehnologija, a na kraju i jednog sasvim drugačijeg načina konzumacije medija.

I vama je Facebook drastično 'ubio' reach? Domaći portali u potrazi za novim izvorom prometa

Objavljeno 27.10.2017.

I vama je Facebook drastično 'ubio' reach? Domaći portali u potrazi za novim izvorom prometa

Vijest da Facebook drastično smanjuje organski reach portalima, brandovima i općenito svim vlasnicima stranica na popularnoj društvenoj mreži i nije neka novost, o tome se piše već godinama. A onda je Facebook pustio Explore Feed...

Najnoviji trend u native i video oglašavanju od sada je dostupan na hrvatskim portalima i putem Linker platforme

Objavljeno 16.10.2017.

Najnoviji trend u native i video oglašavanju od sada je dostupan na hrvatskim portalima i putem Linker platforme

Najnoviji trend u native i video oglašavanju stigao je na Linker.hr platformu. Od sada oglašivači putem Linker mreže, osim standardnih preporuka na sadržaj, mogu zakupiti i native video oglase.

Jeste već isprobali? Novi alat povećava prihode portala od Linker mreže za 30%!

Objavljeno 05.10.2017.

Jeste već isprobali? Novi alat povećava prihode portala od Linker mreže za 30%!

Danas smo za sve medije u Linker mreži aktivirali jedan novi alat, čije korištenje će već u kratkom roku značajno povećati prihode medija od naše platforme i učinkovitost oglasnih pozicija.

Linker retargeting - novi alat koji podiže native oglašavanje na još višu razinu

Objavljeno 05.12.2016.

Linker retargeting - novi alat koji podiže native oglašavanje na još višu razinu

Nakon više mjeseci razvoja, danas smo u rad pustili RETARGETING, novi alat koji oglašivačima omogućava dodatno ciljanje korisnika koji posjećuju njihovu web stranicu kroz medije u Linker mreži.

Kako mjeriti učinkovitost: 5 ključnih pokazatelja da je vaša ‘native’ kampanja uspješna

Objavljeno 22.10.2016.

Kako mjeriti učinkovitost: 5 ključnih pokazatelja da je vaša ‘native’ kampanja uspješna

Native oglašavanje prošle je godine značajnije zakoračilo na naše digitalno tržište, a ove se godine taj trend nastavio te raste i dalje.

Content marketing: Koliko je dobar vaš sadržaj ukoliko ga nitko ne čita ili se ne čita dovoljno?

Objavljeno 07.03.2016.

Content marketing: Koliko je dobar vaš sadržaj ukoliko ga nitko ne čita ili se ne čita dovoljno?

Content marketing bio je jedan od najvažnijih trendova u digitalnom oglašavanju u 2015. godini.

Spremni za mobile i nove konverzije?

Objavljeno 08.01.2016.

Spremni za mobile i nove konverzije?

Podatak da na mobile iz mjeseca u mjesec odlazi sve veći postotak Internet prometa i nije neka novost. 2015. godina definitivno je bila razdoblje u kojem se mobile u potpunosti pozicionirao na tržištu...

Moć naslova i njihova uloga - na što čitatelji klikaju?

Objavljeno 20.11.2015.

Moć naslova i njihova uloga - na što čitatelji klikaju?

Krenemo li od najjednostavnije analize sadržaja koji se distribuira putem Linkera, doći ćemo do zaključka da su naslov i slika glavni elementi koji utječu na čitateljevu odluku o odabiru sadržaja za čitanje.

Zašto oglašivači i agencije koriste Linker?

Objavljeno 10.11.2015.

Zašto oglašivači i agencije koriste Linker?

Stalne promjene u digitalnom marketingu otvaraju mnogo novih mogućnosti. Jedna od njih je i native oglašavanje koje svojim nenametljivim načinom pridobivanja pozornosti korisnika pokazuje dobre rezultate. Native = Linker.

Zašto mediji koriste Linker?

Objavljeno 03.11.2015.

Zašto mediji koriste Linker?

Ukoliko ste medij i proučavate našu stranicu u potrazi za nešto više informacija, pripremili smo za vas i primjer iz prakse, kako biste znali što možete očekivati od nas.

Želimo vam dobrodošlicu na Linkerov blog!

Objavljeno 26.10.2015.

Želimo vam dobrodošlicu na Linkerov blog!

Kako smo i sami vlasnici nekoliko Internet stranica, učinilo nam se interesantnim naše članke širiti i van okvira naših Internet stranica. Za slučaj da već niste proučili o čemu se radi: Linker je inovativna platforma za preporuku i distrubuciju sadržaja.

Kako bi poboljšali funkcionalnost stranice, Linker.hr koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u Politika privatnosti. Slažem se