Evo zašto se e-commerce industrija okreće native oglašavanju!
Objavljeno 28.10.2021.
Za vlasnike webshopova koji još ne koriste nativno oglašavanje, sada je vrijeme da nauče što je to nativno oglašavanje, kako funkcionira i kako se može koristiti za povećanje prodaje kao važnog cilja digitalnog marketinga.
Jeste li ikada scrollali web stranicom i kliknuli na jedan od članaka ispod teksta? Ako jeste, onda ste stupili u interakciju s nativnim oglasom.
U usporedbi s 2017., kada je Linker započeo svoj biznis u Hrvatskoj, prodaja nativnog oglašavanja značajno se povećala, a posljednih godinu dana svijest o postojanju nativea kao kanala koji se koristi u svim dijelovima marketinškog funnela je neusporediva s godinom ranije.
Ukoliko pričamo o trendovima samo u Hrvatskoj i bližoj okolici svakako možemo reći da je native oblik oglašavanja prisutan u većini media planova sa sve većim budžetima.
Nativno oglašavanje je oblik plaćenog digitalnog oglašavanja u kojem oglasi poprimaju izgled uredničkog sadržaja na web stranici. Za razliku od banner oglasa koji iskaču i često ometaju korisničko iskustvo, nativni oglasi osmišljeni su tako da budu nenametljivi i da se savršeno integriraju u sadržaj i dizajn web stranice na kojoj se pojavljuju.
Primarna svrha nativnog oglasa ne treba biti isključivo prodaja (iako najčešće funkcionira bolje nego na tradicionalnim kanalima); cilj je korisnicima pružiti vrijednost te im pomoći u rješavanju problema. Nativni oglasi zabavljaju, obrazuju i informiraju - drugim riječima, privlače potencijalne klijente korisnim, relevantnim sadržajem.
Unutar Linker platforme preporučamo korištenje tri formata pomoću kojih ćete upoznati svoje korisnike sa proizvodom. To su:
1. In text format koji se pojavljuje u sredini članka
bez prisutnosti ostalih oglasa u blizini te se samim time nalazi u brand safe
okruženju.
2. Story format istovremeno prikazuje tri oglasne pozicije što pruža još više mogućnosti za pričanje priče o brendu.
3. Cilj svakog webshopa osim brandinga je i upoznavanje svojih proizvoda s kupcima. Linker je prije godinu dana predstavio inovativan format pod nazivom e-comm widget koji služi internet trgovinama da ponude do 12 proizvoda s popustima i upečatljivim opisima.
Ljepota nativnog oglašavanja za e-trgovine je u tome što se nevjerojatno fleksibilno uklapa u svaku fazu funnela, bilo stvaranjem svijesti, izgradnjom povjerenja ili atribuciji nativa u poticanju prodaje i generiranju kvalitetnog traffica na web shopove.
U nastavku donosimo tips and tricks za postizanje što boljih rezultata u nativnim kampanjama:
1. Koristite privlačne i kreativne naslove. Ako želite da vaš oglas bude zapažen, neka se istakne u odnosu na ostale! Naslov ipak ne bi trebao biti pretjerano intrigantan (nitko ne voli clickbaitove), često je dovoljno da odražava ideju promoviranog sadržaja.
2. Ostanite iskreni. Čak i ako uspijete privući mnogo posjetitelja previše obećavajućim naslovom, vaša će ih odredišna stranica uskoro zbuniti. Takvi trikovi obično rezultiraju lošim onsite statistikama i uzalud potrošenim novcem.
3. Navedite brojeve. Upotrijebite numerirane popise, navedite cijenu proizvoda i svakako navedite popuste! Ove prakse učinit će vaš sadržaj vjerodostojnijim. Odličan primjer oglasa koji komunicira cijene i popuste je Linkerov e-comm widget prikazan na slici iznad.
4. Testirajte više oglasa. Izradite različite oglase za jednu kampanju i analizirajte rezultate. Mijenjajte kreative, naslove, target... To će vam pomoći ne samo optimizirati kampanju u težnji za boljim rezultatima, već će vam i omogućiti razumijevanje vlastite publike.
Za kraj...
- · Jeste li znali da nativno oglašavanje generira kvalitetniji traffic od ostalih kanala?
- · Prema AppNexusu, nativni oglasi postižu CTR koji je 8,8 puta veći od tradicionalnih oglasnih kanala!
- · Jeste li znali da 70% korisnika rađe konzumira proizvode ili usluge putem sadržaja prikazanih u native oglasima nego putem tradicionalnih oglasa? I to je razumljivo - potrošačima je dosta dosadnih banner oglasa i žele vidjeti kvalitetan sadržaj koji pruža vrijednost.
- · Business Insider procjenjuje da će nativni oglasi činiti čak 74% ukupnog američkog prihoda od oglašavanja do kraja 2021.godine
- · 90% generacije X i Z preferira nativno oglašavanje u odnosu na tradicionalne oglase
- · U istraživanju koje je proveo Sharethrough, 32% ljudi reklo je da će podijeliti sadržaj nativnih oglasa sa svojom obitelji ili s prijateljima u usporedbi s 19% sadržaja od tradicionalnih oglasa.
Pravo je vrijeme da pokrenete svoju prvu e-comm kampanju na Linker platformi i ostvarite iznadprosječne rezultate! Javite nam se.