Linker retargeting - novi alat koji podiže native oglašavanje na još višu razinu
Objavljeno 05.12.2016.
Kako zadržati pozornost korisnika na vašoj web stranici, sve dok se ne ostvari toliko željena konverziju? Odgovor je – retargeting.
Kako to u praksi funkcionira pogledajte na jednom primjeru:
1. Potencijalni kupac posjeti vašu web stranicu
2. Nakon što je proučio sadržaj, posjetitelj odlazi sa web stranice bez da je obavio narudžbu, prijavio se na newsletter ili napravio neku drugu akciju
3. Nakon nekoliko dana potencijalni kupac čita vijesti na nekom portalu
4. Vaš retargeting oglas se putem Linker platforme prikazuje na tom portalu
5. Novi oglas vraća potencijalnog kupca na vašu web stranicu i on tada radi konverziju
Ako vaša web stranica ima stopu konverzije 5%, uz pomoć Linker retargetinga možete ponovno doprijeti do ostalih 95% koji se iz nekog razloga još nisu odlučili za kupnju, slanje upita ili neku drugu akciju. Isprobajte retargeting već danas - [email protected].
Želite koristiti retargeting za svoje kampanje?
U samo nekoliko jednostavnih koraka možete kreirati svoju prvu retargeting kampanju i ciljati svoje korisnike na Tportal.hr, Rtl.hr, Bug.hr i 40-ak drugih domaćih portala.
Nakon što se ulogirate u svoj Linker oglašivački račun, u dijelu Retargeting kreirate svoju ciljnu skupinu i kod za praćenje koji trebate postaviti na svoju web stranicu. Posjetitelj dolazi na vašu web stranicu, dodijeljuje mu se cookie i od tog trenutka znamo da je on bio na web stranici. U vašem Linker računu u svakom trenutku možete vidjeti koliko korisnika broji vaša ciljna skupina. Posljednji korak je kreiranje nove kampanje i povezivanje s kreiranom retargeting ciljnom skupinom.
Ovisno o strukturi web stranice i vašim potrebama, vi odlučujete za koji segment želite kreirati ciljnu skupinu za kasniju retargeting kampanju.
Neki od primjera što sve možete pratiti:
Posjetitelji koji su posjetili naslovnicu web stranice
Posjetitelji koji su se prijavili na newsletter
Posjetitelji koji su pretraživali informacije o proizvodima
Posjetitelji koji su dodali proizvod u košaricu, ali nisu dovršili narudžbu
Novi korisnici - super alat za medijske izdavače!
Za kraj smo izdvojili još jednu zanimljivu mogućnost - putem Linker retargeting kampanje možete targetirati i nove korisnike, dakle one koji do sada nisu bili na vašim web stranicama. Ovo bi posebno moglo biti zanimljivo medijskim izdavačima, koji uz pametno kreiranje ciljne skupine za vrijeme aktualnog mjeseca mogu značajno poboljšati svoju mjesečnu čitanost i dodatno se izdvojiti od konkurencije.
Linker - vaš partner za native. Osigurava čitanost i pravu publiku za vaš sadržaj!
Pridružite nam se!
Vlasnik ste medija? Htjeli biste dodatno monetizirati svoj sadržaj, povećati posjećenost i interakciju na portalu? Javite nam se!