Linker retargeting - novi alat koji podiže native oglašavanje na još višu razinu

Nakon više mjeseci razvoja, danas smo u rad pustili RETARGETING, novi alat koji oglašivačima omogućava dodatno ciljanje korisnika koji posjećuju njihovu web stranicu kroz medije u Linker mreži.

Objavljeno 05.12.2016.

Linker retargeting - novi alat koji podiže native oglašavanje na još višu razinu
Na taj način oglašivači se mogu ponovno povezati s korisnicima koji su već posjetili web stranicu i dodatno ih potaknuti na konverziju ili neku drugu konkretnu akciju koja se želi postići.


Kako zadržati pozornost korisnika na vašoj web stranici, sve dok se ne ostvari toliko željena konverziju? Odgovor je – retargeting.


Kako to u praksi funkcionira pogledajte na jednom primjeru:


1. Potencijalni kupac posjeti vašu web stranicu


2. Nakon što je proučio sadržaj, posjetitelj odlazi sa web stranice bez da je obavio narudžbu, prijavio se na newsletter ili napravio neku drugu akciju


3. Nakon nekoliko dana potencijalni kupac čita vijesti na nekom portalu


4. Vaš retargeting oglas se putem Linker platforme prikazuje na tom portalu


5. Novi oglas vraća potencijalnog kupca na vašu web stranicu i on tada radi konverziju



Ako vaša web stranica ima stopu konverzije 5%, uz pomoć Linker retargetinga možete ponovno doprijeti do ostalih 95% koji se iz nekog razloga još nisu odlučili za kupnju, slanje upita ili neku drugu akciju. Isprobajte retargeting već danas - [email protected].



Želite koristiti retargeting za svoje kampanje?


U samo nekoliko jednostavnih koraka možete kreirati svoju prvu retargeting kampanju i ciljati svoje korisnike na Tportal.hr, Rtl.hr, Bug.hr i 40-ak drugih domaćih portala.


Nakon što se ulogirate u svoj Linker oglašivački račun, u dijelu Retargeting kreirate svoju ciljnu skupinu i kod za praćenje koji trebate postaviti na svoju web stranicu. Posjetitelj dolazi na vašu web stranicu, dodijeljuje mu se cookie i od tog trenutka znamo da je on bio na web stranici. U vašem Linker računu u svakom trenutku možete vidjeti koliko korisnika broji vaša ciljna skupina. Posljednji korak je kreiranje nove kampanje i povezivanje s kreiranom retargeting ciljnom skupinom.




Ovisno o strukturi web stranice i vašim potrebama, vi odlučujete za koji segment želite kreirati ciljnu skupinu za kasniju retargeting kampanju.


Neki od primjera što sve možete pratiti:


Posjetitelji koji su posjetili naslovnicu web stranice

Posjetitelji koji su se prijavili na newsletter

Posjetitelji koji su pretraživali informacije o proizvodima

Posjetitelji koji su dodali proizvod u košaricu, ali nisu dovršili narudžbu


Novi korisnici - super alat za medijske izdavače!


Za kraj smo izdvojili još jednu zanimljivu mogućnost - putem Linker retargeting kampanje možete targetirati i nove korisnike, dakle one koji do sada nisu bili na vašim web stranicama. Ovo bi posebno moglo biti zanimljivo medijskim izdavačima, koji uz pametno kreiranje ciljne skupine za vrijeme aktualnog mjeseca mogu značajno poboljšati svoju mjesečnu čitanost i dodatno se izdvojiti od konkurencije.



Linker - vaš partner za native. Osigurava čitanost i pravu publiku za vaš sadržaj!

Pridružite nam se!


Imate li sadržaj koji biste htjeli promovirati na najpopularnijim hrvatskim portalima? Putem Linkera možete dosegnuti publiku koju zanima upravo vaš sadržaj!

Ukoliko imate kakvih pitanja ili nejasnoća, pišite nam na mail: [email protected] ili na naš Facebook fan page. Rado ćemo vam pomoći u kreiranju vaše prve Linker oglašivačke kampanje!


Vlasnik ste medija?
Htjeli biste dodatno monetizirati svoj sadržaj, povećati posjećenost i interakciju na portalu? Javite nam se!


Kako bi poboljšali funkcionalnost stranice, Linker.hr koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u Politika privatnosti. Slažem se