Spremni za mobile i nove konverzije?

Podatak da na mobile iz mjeseca u mjesec odlazi sve veći postotak Internet prometa i nije neka novost. 2015. godina definitivno je bila razdoblje u kojem se mobile u potpunosti pozicionirao na tržištu...

Objavljeno 08.01.2016.

Spremni za mobile i nove konverzije?
Mediji i brandovi su najvećim dijelom uspješno završili prilagodbu na ovu platformu, a zabilježen je snažan porast mobile kampanja i inovativnih kreativnih rješenja koja su ih pratila. Prema podacima istraživanja Dotmetrics za mjesec prosinac 2015., 45,56% korisnika Interneta pristupilo je najposjećenijim domaćim portalima putem mobitela. Ako tome pridodamo i 3,45% onih koji su surfali putem tableta, dolazimo do podatka da gotovo 50% posjeta koje ostvare domaći portali odlazi na mobile.

Razvoj Linker.hr platforme od prvog dana prati ubrzani razvoj mobilea


Istraživanja koja su provedena posljednjih mjeseci na discovery platformama pokazala su da je prosječni CTR na mobile verzijama veći za 60% u odnosu na desktop. Razlog? Prije svega, manje oglasnih pozicija na mobilnim verzijama i veća usredotočenost čitatelja na sadržaj koji se putem platforme preporuča dalje za čitanje i konzumaciju.

Naši medijski partneri koji koriste Linker.hr imaju mogućnost od prvog dana integrirati widget na desktop i mobile verzije portala. Sustav sam prepoznaje uređaje i automatski im se prilagođava. Trenutno na mobile odlazi u prosjeku 22% svih prikazivanja linkova koji se ostvare putem platforme.

Želite desktop kampanju, mobile ili kombinaciju?


Oglašivači koji promoviraju svoj sadržaj putem Linkera mogu prilikom postavljanja kampanje odabrati platforme na kojima žele prikazivati svoje preporuke sadržaja. Mogu odabrati samo desktop ili mobile, a mogu i kombinirati obje verzije ukoliko žele ostvariti maksimalan doseg.

Ovo je odlična mogućnost ukoliko npr. želite putem contenta koji promovirate postići što veći broj preuzimanja svoje mobilne aplikacije. Jedna od prvih domaćih tvrtki koja se odlučila na ovaj način postići što više konverzija je Podravka za svoj brand Vegeta - kampanja Mood Food i Dolcela – Slatki trenuci. Obje kampanje Podravke išle su samo na mobilne verzije portala.

Spremni za mobile i nove konverzije?


Pozivamo vas još jednom da nam se pridružite, bilo da ste medij ili oglašivač. Iskoristite brojne alate i prednosti koje vam pruža Linker.hr platforma i distribuirajte svoj sadžaj pravoj publici.

Ukoliko imate kakvih pitanja ili nejasnoća, pišite nam na mail: info@linker.hr ili na naš Facebook fan page.

Pročitajte i neke od naših prethodnih tema:

Zašto oglašivači i agencije koriste Linker?

Zašto mediji koriste Linker?