Zašto mediji koriste Linker?

Ukoliko ste medij i proučavate našu stranicu u potrazi za nešto više informacija, pripremili smo za vas i primjer iz prakse, kako biste znali što možete očekivati od nas.

Objavljeno 03.11.2015.

Zašto mediji koriste Linker?

Ako pojednostavnimo sve što ste do sada pročitali: svrha Linkera je distribucija kvalitetnog i relevantnog sadržaja na partnerskim medijima, što dovodi do povećanja čitanosti tih sadržaja i općenito do povećanja prometa. Mediji omogućuju jedni drugima da se njihovi članci mogu pronaći i na drugim portalima, na pozicijama predviđenim za to i u kategorijama koje zanimaju čitatelje - što sustav pomoću naprednog algoritma prepoznje i distribuira.


Mediji i Linker kategorije

Kategorije u kojima se mogu objaviti članci su najčešće kategorije koje se pojavljuju u medijima, pa smo se i mi odlučili držati tog okvira: Lifestyle, Zdravlje,Tehnologija i gadgeti, Sport i fitness, Financije, Žene, Muškarci, Auto-moto,Gastronomija, Zabava. Ovisno o potrebama, s vremenom namjeravamo povećati broj mogućih kategorija za objavu članaka.

Mediji s nešto većom publikom, koji već surađuju s Linkerom su: Tportal.hr, Rtl.hr, Bug.hr, Posao.hr, Fashion.hr, Žena.hr, Teen385.com, Idesh.net, a uskoro očekujemo i pridruživanje još nekoliko važnih medija.

Primjer Linker mreže na portalu Tportal.hr

Kada već navodimo medije s kojima surađujemo, što se odnosi i na one medije s kojima ćemo surađivati, u redu je i napomenuti da svi oni imaju kvalitetne web stranice, kvalitetan sadržaj u kategorijama koje pokrivamo i da su sigurni za korisnike. Stvar koja nam je također važna, zbog distribucije sadržaja i isporuke klikova, je posjećenost tih stranica. Minimalan broj jedinstvenih korisnika prema Google Analytics statistikama mjesečno treba biti oko 75 000.

Uvidi u poslani i primljeni promet

Ono što je nezabilazno u cijeloj našoj priči su brojke – imate uvid u promet koji ste dobili s drugih portala, kao i promet koji ste poslali drugim portalima. Možete pratiti broj prikaza vašeg sadržaja, broj klikova na prikazani sadržaj; što nas dovodi i do stope klikanja na članke (CTR%). Navedene brojke su nam vrlo važne za optimizaciju sadržaja postavljenog na Linker. Pošto je konzumacija sadržaja preko mobilnih telefona u stalnom porastu, možda ćete poželjeti oglašavati pojedine članke samo na mobilnim aparatima, za što imamo i evideciju postotka vašeg sadržaja prikazanog na mobilnim aparatima.

Konkretni primjeri i brojke

Post smo otvorili najavom primjera iz prakse, red je i da ih navedemo! Donosimo nekoliko naslova na koje su čitatelji dosta klikali:


Primjeri nekih linkova sa statistikama

Ljudi iz svijeta marketinga, s iskustvom korištenja različitih platformi, imaju jednu sliku o tome koliki CTR je zadovoljavajući. No, u našoj priči, CTR izgleda nešto drukčije. Prema našem iskustvu i prema testiranjima koja su trajala više mjeseci, pokazalo se da je CTR od 0.15 % dobar CTR na Linkeru. Sve iznad toga je još bolje. A uvijek može bolje, naravno.

U proteklih tjedan dana smo putem Linker mreže ostvarili ukupno 120 milijuna preporuka na sadržaj, putem kojih je ostvareno 165 000 klikova na isti.

Što kažu mediji? 

Na naš upit o tome kako su zadovoljni Linkerom, Davor Balaško, vlasnik najčitanijeg portala vezanog uz sadržaje koji se tiču žena - Žena.hr, odgovara: 

"U nepunih mjesec dana korištenja, Linker nam se pokazao kao odličan alat za distribuciju naših članaka jer njime povećavamo doseg i čitanost. Alat je vrlo jednostavan za korištenje i omogućuje praćenje statistike u realnom vremenu, čime možemo brzo reagirati i istaknuti članke koji imaju najviši CTR. Osobito nas je oduševila i lakoća integracije Linker koda."

Zahvaljujemo se gospodinu Balašku na lijepim riječima. Drago nam je da je tako i nadamo se da će nam se još mnogo vas pridružiti u linkanju! 

Ukoliko imate kakvih pitanja, nejasnoća, konstruktivnih kritika za nas, pišite nam na mail: info@linker.hr
 ili na naš Facebook fan page! U sljedećem blog postu ćemo pisati o Linkeru za oglašivače, kako bismo i njih malo bolje upoznali s našom mrežom.