Zašto oglašivači i agencije koriste Linker?

Stalne promjene u digitalnom marketingu otvaraju mnogo novih mogućnosti. Jedna od njih je i native oglašavanje koje svojim nenametljivim načinom pridobivanja pozornosti korisnika pokazuje dobre rezultate. Native = Linker.

Objavljeno 10.11.2015.

Zašto oglašivači i agencije koriste Linker?
U prošlom postu smo se bavili medijima, a danas ćemo više pozornosti posvetiti našim oglašivačima. Brandovi i agencije imaju mogućnost preko Linkera oglašavati video sadržaje, blogove, PR članake, infografike, ukratko: sav sadržaj koji se nalazi online i koji žele približiti svojoj ciljnoj publici - s tim da se sadržaj prikazuje samo publici koju zanima upravo takav sadržaj!

Linker - vaš partner za native. Osigurava čitanost i pravu publiku za vaš sadržaj!


Oglašivači unaprijed određuju koliki broj klikova žele na svoj sadržaj. Postavljanje kampanje je vrlo
jednostavno: potrebno je pripremiti link, sliku, naslov, odabrati odgovarajuće kategorije i pokrenuti kampanju! Prikazivanje kreće odmah, a kroz koju minutu stižu i klikovi s najpopularnijih domaćih portala - zvuči super, zar ne? 

     Primjer postavljanja kampanje na Linker

Potrebno je imati na umu da je korisno raditi testiranja naslova i kombinacije slika jer nije ista dinamika klikanja korisnika na svaki naslov ili sliku. Što se plaćanja tiče - plaćaju se samo ostvareni klikovi, prema cost-per-click modelu. Cijena jednog klika na sadržaj  je 1,20 kn + PDV.

Kad kampanja krene, oglašivačima je u svakom trenutku dostupna detaljna statistika prikazivanja i učinkovitosti u realnom vremenu. Prati se promet koji je došao s partnerskih portala, troškovi kampanje, CTR% i postotak mobile posjeta - sukladno tome, mogu se mijenjati i prilagođavati postojeće kampanje.


Tko oglašava na Linkeru?


Brojni oglašivači i agencije već su pokazali interes za ovakvom vrstom oglašavanja, a krenule su i prve kampanje. Preko Linkera se, do danas, isporučilo već nekoliko oglašivačkih kampanja. Naš prvi oglašivač bio je Starcom MediaVest Group, sa Samsung klijentom, a za osvrt na uspješnost kampanje smo upitali njihovog digitalnog konzultanta, Igora Škuncu:

Kako ste zadovoljni Linker platformom koju ste koristili u svrhu oglašavanja?
- Linker se pokazao kao brza i vrlo učinkovita platforma, a samo vođenje kampanje je stvarno jednostavno i intuitivno. Kada tome dodamo kvalitetnu analitiku, te ugodno sučelje - mogu samo komentirati cijeli projekt sa #win. 

Da li ste zadovoljni rezultatima svoje prve kampanje - broj ostvarenih klikova u zadanom vremenu, CTR, konzumacija sadržaja, konverzije...?
- Rezultati su opravdali sva naša očekivanja po svim parametrima koje mjerimo. Svaki puta kada ste u nečemu prvi - treba i podrška klijenta koji je spreman prepoznati nove trendove. Na svu sreću, ekipa iz Samusunga prati trendove, te je naša suradnja itekako ugodna i uspješna.

Dosegli ste svoju ciljnu publiku i ostvarili jako dobar CTR kao oglašivač. Namjeravate li i dalje koristiti native oglašavanje u svojim kampanjama, s obzirom na to da se manje nametljivim načinom oglašavanja lakše premoste barijere na relaciji korisnik - oglas (sponzorirani članak)?
- Linker svakako kanimo i dalje koristiti u Starcom MediaVest Group -u. "Native" kao format komunikacije s korisnicima se pokazao kao izuzetno uspješan, a  publika odlično reagira.

Uz Samsung, Linker su među prvima isprobali i Vipnet, Iskon internet, Beck’s i ABC sir (Belje).


Pridružite nam se!


Imate li sadržaj koji biste htjeli promovirati na najpopularnijim hrvatskim portalima? 
Putem Linkera možete dosegnuti publiku koju zanima upravo vaš sadržaj!

Ukoliko imate kakvih pitanja ili nejasnoća, pišite nam na mail: info@linker.hr ili na naš Facebook fan page
Rado ćemo vam pomoći u kreiranju vaše prve Linker oglašivačke kampanje!

Nakon što smo vas upoznali s Linker platformom i njezinim mogućnostima, teme našeg bloga ticat će se kreiranja učinkovitih i kvalitetnih objava, s posebnim naglaskom na važne elemente koji utječu na čitanost i klikabilnost sadržaja. Proveli smo i jedno istraživanje, tako da ćemo s vama podijeliti neke zanimljive brojke i korisne primjere.