Content marketing: Koliko je dobar vaš sadržaj ukoliko ga nitko ne čita ili se ne čita dovoljno?

Content marketing bio je jedan od najvažnijih trendova u digitalnom oglašavanju u 2015. godini.

Objavljeno 07.03.2016.

Content marketing: Koliko je dobar vaš sadržaj ukoliko ga nitko ne čita ili se ne čita dovoljno?
Dobili smo prve specijalizirane content marketinške agencije, gotovo svi najjači svjetski mediji oformili su posebne odjele za native/content oglašavanje i ostvarili odlične prodajne rezultate, a nekoliko zanimljivih primjera vidjeli smo i na domaćim medijima. Gašenje flasha i prelazak na HTML5 te sve veći problem s AdBlockerima samo je dodatno pogurao content u fokus događanja, a sličan trend nastavlja se i u 2016. godini. Gotovo nevjerojatno zvuči podatak eMarketera da će na tržištu native oglašavanja u SAD-u ove godine biti potrošeno 5,7 milijardi dolara!

Ipak jedna stvar drastično se mijenja – marketingaši su shvatili da je distribucija sadržaja jednako važna kao i njegovo kreiranje. U tom pogledu sve su češća pitanja – 'Čita li se vaš sadržaj?', 'Koliko je dobar vaš sadržaj ukoliko ga nitko ne čita ili se ne čita dovoljno?', 'Koliko je dobar vaš sadržaj ukoliko ne dolazi do prave publike?'.

Sve veći dio budžeta odlazi na distribuciju sadržaja


Možda je do sada bilo dovoljno kreirati i objaviti sadržaj, ali 2016. je godina u kojoj će vas baš svi pitati za rezultate i statistike, stoga je neminovno još veći dio budžeta i napora odvajati na distribuciju sadržaja. I to ne bilo kakvu distribuciju. Pitat će vas i za konverzije i uspješnost kampanje, stoga morate za svoj sadržaj osigurati brojnu i kvalitetnu (ciljanu) publiku, jer samo ona će dovesti do ostvarenja svih zadanih ciljeva.

Discovery platforme poput Linkera i društvene mreže (Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram...) ovdje igraju značajnu ulogu i postaju ključni alati svake uspješne content strategije i kampanje – postavljanje KPI, dostizanje ciljeva i njihovo mjerenje.

>> Zašto agencije i oglašivači koriste Linker?

Podaci koji se dobivaju u ovom procesu su ključni. Marketinški stručnjaci koji su zaduženi za content kampanju mjere njezinu uspješnost, prate podatke u realnom vremenu i optimiziraju sve bitne parametre. Na taj način mogu dodatno utjecati na konzumaciju sadržaja, engagement, konverzije, dijeljenje sadržaja na društvenim mrežama, broj otvaranja stranica po korisniku, zadržavanje na stranici i druge ciljeve koji se žele postići.



Primjerice, putem Linker.hr
platforme već nakon pola sata možete vidjeti prve rezultate vaše content marketing kampanje, mjeriti konkretne učinke i raditi optimizaciju. Na taj način brže i lakše ćete ostvariti željene ciljeve, ali i postići značajne uštede, budući da ćete vrlo lako moći prepoznati oglase koji ne rade konverzije i eliminirati ih.

Zašto distribuirati sadržaj putem Linker.hr platforme?


Već smo pisali o brojnim prednostima native oglašavanja, poboljšanim rezultatima i uštedama koje donosi. Prema istraživanju eMarketera, 25% je veća vjerojatnost da će čitatelji reagirati na native oglase u odnosu na standardne bannere, a zabilježeno je i 18% više konverzija u korist native oglašavanja.

Proveli smo i jedno malo istraživanje na content projektu koji se distribuirao putem Linker.hr platforme u proteklih 30 dana, a rezultati su i više nego zanimljivi. Korisnik koji je došao na sadržaj putem Linker.hr platforme u prosjeku je otvorio 2,4 stranice, proveo na stranici 1,28 minuta, uz bounce rate 63%.

Za usporedbu, korisnik koji je došao sa Facebooka otvorio je u prosjeku 1,3 stranice, proveo na sadržaju 0,55 minuta, uz bounce rate 85%. Korisnik koji je došao na sadržaj putem Googlea (organski) otvorio je u prosjeku 1,6 stranica, proveo na sadržaju 1,10 minuta uz bounce rate 79%.

Prednosti distribuiranja sadržaja putem discovery platformi su i više nego očite.


Pridružite nam se!


Imate li sadržaj koji biste htjeli promovirati na najpopularnijim hrvatskim portalima? Putem Linkera možete dosegnuti publiku koju zanima upravo vaš sadržaj!

Ukoliko imate kakvih pitanja ili nejasnoća, pišite nam na mail: [email protected] ili na naš Facebook fan page. Rado ćemo vam pomoći u kreiranju vaše prve Linker oglašivačke kampanje!


Kako bi poboljšali funkcionalnost stranice, Linker.hr koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u Politika privatnosti. Slažem se